Dagens tävlingar

Hej idag tävlade vi i skicross som är en skidtävling alltså.
Jag tror inte så många vet vad skicross är för något så jag tänkte berätta
lite snabbt vad det är för något.


man kör i en bana i skicross och man åker alla på en gång.
här är en bild som jag har gjort och jag har försökt att göra som i en riktig skicrossbana


ni kanske förstår lite hur det är , det är jobbigt när alla kommer på samma hopp!!!
Jaja jag och matilda tävlade i skicross idag matilda kom trea och jag kom fyra!!!
av killarna så kom jakob 1:a oskar E  2:a oskar H 3:a. och David försov sig, jag vet inte varför Filip W inte var med, ludde H var inte med för han hade ont i magen ja då vet ni nog allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0