Aqua (Amanda) ;)

Tja jag och tilda kommer på roliga smeknamn, ska på skidträningen om 15 min så jag har lite bråttom.
Ni kanske hörde från Matilda att Lina har läst hennes dagbok, haha hon vet inte att jag också har gjort det.

Jaha så idag var jag i skolan och hade tråkigt men i söndags kom jag 1:a i lag tävlingen och sjua i slalom!!!
Det var hela svealand med. Ja så nu har jag fem nya priser här hema som jag måste klämma in nånstans. Jag hoppas att alla ni som läser denna blogg mår bättre än funny fanny. haha fanny du vibbrerade när du ramlade, hoppas du blir bättre snart, saknar dig så mkt <33333333.


BYE BYE LOOSERS:P SKOJAR BARA HIHI<3333333


Kommentarer
Postat av: Fanny

va gjorde jag det visste jag inte och det gör fortfarande skit ont och Grattis 7:a det är jätte bra

2010-04-01 @ 09:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0