(Moón) Är med Lina <3

Shuuue!

idag var jag med Lina!!
vi gick hem till mig efter skolan, Amanda hade inga nycklar så hon hade väntat på mig...

... vi skulle gå ut med hunden direkt när vi kom hem, men det blev lite senare. Flr vi åt mellis och var inne på fb lite innan.
haha, Lina började läsa min dagbok... så vi blev lite fast.. tog lite längre tid  då :P
men sen gick vi ut tillslut.

sedan kom vi hem och nu ska vi plugga lite!-.-
sen kanske Lina visar mig dansen, eftersom att jag inte var me förra gången!

hejdå ses kanske lite senare ikväll! <33

                                         lina när vi var ute m. hunden!


 Min dagbok!



                            Haha, mina skor när vi var ute...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0