scary movie 1

hej jag har klippt ihop en film som heter scary movie 1.
det är inte den bästa filmen direkt men jaja.
eftersom jag är sjuk så har jag inte kunnat spela in några scener så jag tog några från trean.
den är inte direkt läskig mer rolig, för att vi visste inte hur man spelade in ljud då, så jag har tagit ljud från scary movie och så har jag spelat in lite själv.

jag ska försöka fixa så att jag kan visa filmen snart på bloggen men jag ska i alla fall lyckas att få upp den på halloween, annars suger jag på att blogga, ni får gärna påminna mig också.

 


Kommentarer
Postat av: okänd

låter kul hoppas den e bra kanske kommer en tvåa :P lycka till;D

2010-05-09 @ 20:51:50
Postat av: hahaha

den e litte konstig <<3333

2010-05-20 @ 15:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0